Cairns

4 november 2018 - Cairns, Australië

Vandaag is dag 23. Eergisteren heb ik, samen met 4 andere meiden, afscheid genomen van de 17 anderen. Overdag hebben we nog twee korte hikes gedaan, ‘s middags hebben we vooral bij het zwembad gehangen. In de avond hebben we voor de laatste keer samen gegeten bij een Italiaan en zijn we daarna gaan stappen. Hoewel we maar zo’n 14 dagen samen zijn geweest, was het voor veel mensen (inclusief mijzelf) best moeilijk om afscheid te nemen. We hebben in die korte tijd heel veel van elkaar geleerd en ook veel op elkaar moeten vertrouwen. Drie mensen van de groep zal ik gelukkig volgende week in Brisbane nog een keer zien.

Gisteren zijn we op het vliegtuig gestapt van Alice Springs naar Cairns. We zullen hier tot dinsdag blijven; vandaag hebben we de stad verkend en gewinkeld. Morgen staat een tour naar het Great Barrier Reef gepland! Voor mij zijn de komende twee weken een vakantie in mn vakantie, aangezien de dagen zullen bestaan uit: zon, strand, zee en zeilen. Ik houd jullie op de hoogte!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl