Hong Kong

17 oktober 2018 - Hong Kong Int Airport, China

Inmiddels zit ik alweer op dag 5 van mijn reis en nu te wachten op de luchthaven van Hong Kong op mijn volgende vlucht naar Melbourne. De afgelopen dagen zijn een hele ervaring geweest en ik heb ontzettend veel gezien en beleefd. Ik kan nu onder andere de “top 5 must do’s in Hong Kong” afstrepen, met als voorbeelden “the peak tram”, de oude klokkentoren, Tian Tan boeddha/de Grote Boeddha, Po Lin monastery, het Chi lin-nonnenklooster, de botanische tuinen en vanmorgen heb ik nog de kans gehad om de zeldzame roze dolfijnen van Hong Kong te zien. Ik heb authentieke dim Sum, noedels, “pineapplebuns” en andere taartjes gegeten. Tot nu toe dus zeker niets te klagen. Ik heb van aantal bovengenoemde dingen foto’s toegevoegd. Ook in Australië zal ik zeker niet iedere dag iets schrijven, maar onder “kaart” kun je in ieder geval zien op welke datum ik waarschijnlijk waar ben.

Ik ga zo boarden en hou jullie de rest van de reis zoveel mogelijk op de hoogte!